FANDOM

Gran Turismo Mode (Tryb Gran Turismo; wersja NTSC: Simulation Mode, co w wolnym tłumaczeniu oznacza Tryb symulacyjny) - podstawowy tryb gry w oryginalnym Gran Turismo. Gran Turismo Mode poprowadzi gracza poprzez pełną karierę, począwszy od nabycia licencji i zawiera kilka wyścigów dla gracza, aby uczestniczyć.

Mapa Edytuj

Po uruchomieniu Gran Turismo Mode, gracz wprowadza się do mapy świata. Mapa opisuje:

  • Go Race (Idź na wyścig)
  • Licence (Licencja; wersja NTSC: License)
  • Machine Test (Test maszyny)
  • Home (Dom)
  • Car Wash (Myjnia samochodowa)
  • Nissan
  • Honda (wersja NTSC-J/PAL) lub Honda/Acura (tylko wersja NTSC-U/C)
  • Mazda
  • Mitsubishi
  • Aston Martin
  • Chevrolet
  • Toyota
  • Subaru
  • Dodge/Chrysler
  • TVR

Home (Dom) Edytuj

Garage (Garaż) Edytuj

Load & Save (Wczytaj i zapisz) Edytuj

Trade (Handel) Edytuj

Car Wash (Myjnia samochodowa) Edytuj

Go Race (Idź na wyścig) Edytuj

W Go Race, gracz może uczestniczyć w kilku wyścigach samochodowych. Te wydarzenia są podzielone na 5 kategorii: Gran Turismo League (Liga Gran Turismo), Special Event (Specajalna impreza), Time Trial (Próba czasowa), Spot Race (Wyścig miejscowy) i Memory Card Battle (Bitwa na kartę pamięci). Więcej szczegółów związanych z dwiema pierwszymi kategoriami można znaleźć na listach imprez.

Licence/License (Licencja) Edytuj

W trybie licencji, gracz musi się zmierzyć w różnych testach, aby móc uczestniczyć w nowych wyścigach. Zdobycie wszystkich złotych medali w określonej licencji daje graczowi nagrodę z nowym samochodem. Więcej szczegółów w licencjach.

Machine Test (Test maszyny) Edytuj

Sprzedaż samochodowy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki